وزیر کشور با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی، حامیان اصلی بیانیه یکی از سرکردگان فتنه ۸۸ هستند، از همه گروه‌های سیاسی خواست که موضع خود را با جریان فتنه و نفاق مشخص کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنی که همه ایران دوستش دارند، ستاره‌ای که مورد اعتماد همه سرمربیان است: وحیدِ امیری.
وحیدی وزیر کشور درباره لزوم رعایت هنجار‌های اجتماعی اظهار کرد: همه باید این هنجار‌ها را رعایت کنند و کسی برای تئوریزه کردن برهنگی و تقویت کسانی که ترویج برهنگی می‌کنند، تلاش نکند.
نماینده مجلس گفت: امکان تأمین مرغ برای مردم در ایام عزاداری وجود ندارد؛ کشاورزان بیش از یک ماه گندم را تحویل سیلو دادند، اما هنوز پولشان را دریافت نکردند و همچنین در روستا‌ها به دلیل کمبود آرد، نان پیدا نمی‌شود.
وزیر کشور هرگونه احتمال درباره افزایش قیمت بنزین را رد کرد.
وحیدی گفت: دستگاه‌های امنیتی کنترل‌ها و نظارت‌های خاص خود را دارند، ولی ساماندهی مهاجرین به نظارت بیشتری نیاز دارد و امیدواریم سازمان ملی مهاجرت که پیشنهاد داده ایم در مجلس تصویب شود، چون ما به ساختار قوی تری نیاز داریم.
وزیر کشور با اشاره به حضور سه میلیون نفری مردم تهران در مراسم جشن روز عید غدیر گفت: رسانه های خارجی این مراسم را نادیده گرفتند.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس، گفت: در این جلسه وزیر کشور تاکید کرد با توجه به جایگاه مجلس، وظیفه همه استانداران و فرمانداران این است که با نمایندگان همراه باشند.
احمد وحیدی در حاشیه نشست روز چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت مرز‌های ایران و افغانستان اظهار کرد: اکنون وضعیت در مرز‌های ایران و افغانستان آرام بوده و تردد‌ها در حال انجام است.
وحیدی به تحرکات حقوقی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مباحث حقوقی با عناوینی، چون کمیته حقیقت یاب در کنار جنگ شناختی و رسانه ای، یک جنگ جدی است. آن‌ها به دنبال واقعیت نیستند و برای فشار بر جمهوری اسلامی، این اصطلاحات را طراحی کرده اند.
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: خدمات برای همه مردم است، اما برای دریافت آن باید قوانین مربوطه رعایت شود. یکی از این قوانین قید شده، رعایت حجاب است.
وزیر کشور گفت: یکی از این تفاهم‌های انجام شده تهیه گذرنامه ویژه در ایام اربعین است که زائران نیازی نداشته باشند تا هزینه گزاف را برای گذرنامه‌ای که به طور معمول استفاده می‌شود، استفاده کنند و به عبارتی ارزان‌تر و راحت‌تر تمام شود.
وحیدی وزیر کشور در خصوص حجاب گفت: عمده بانوان متعهد به رعایت حجاب هستند و آن را ارزش و قانون می‌دانند. اما تعداد اندکی هستند که رعایت نمی‌کنند.
یک بازیکن خستگی ناپذیر و گوش به فرمان، همه چیزی است که یک سرمربی می‌خواهد.
وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال به نظر از دست فدراسیون فوتبال گله مند نیست و قصد ندارد در مصاحبه خود چیزی را افشاء کند.
وحیدی گفت: با تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی، تعدادی از عوامل دست اندرکار ناآرامی‌های مدارس در برخی از استان‌ها دستگیر شدند و کار شناسایی همه این افراد ادامه دارد.
جلیلی با بیان اینکه ما امروز درگیر جنگ فرهنگ و تمدن واقعی هستیم، تصریح کرد: وجود و ماهیت دفاع مقدس بدون بسیج نیرو‌ها و حضور گسترده، وسیع و دائمی مردم قابل تصور نبود و در جنگ فرهنگی نیز باید بتوانیم ساز و کار‌هایی برای حضور گسترده مردمی طراحی و اجرا کنیم. در حوزه سیاسی ما توانستیم نظامی را پایه ریزی کنیم که با همه نظام‌های موجود در دنیا فرق می‌کرد؛ مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی یک مدل جدید را به جهان ارائه کرد و نهاد‌های مختلف مردم سالاری شکل گرفت.
سرمربی تیم ملی فوتسال با اعلام فهرست نهایی ۱۶ بازیکن اعزامی به تایلند،برنامه های آتی این تیم را هم تشریح کرد.
احمد وحیدی طی چند ماه اخیر در بسیاری از مسائل که ارتباطی با حوزه کاری‌اش ندارد، اظهارنظر کرده و تبدیل به فردی در کابینه شده است که خود را در جایگاهی می‌بیند که می‌توان او را «متخصص در همه امور» توصیف کرد. او از اقتصاد می‌گوید، درباره سیاست خارجی نظر می‌دهد؛ از تاثیر نماز برای در اختیار گرفتن پست‌های دولتی گفته یا در حوزه آب یا تغییر شاخص آلودگی هوا اظهارنظر می‌کند و به نظر می‌رسد این روند از سوی سردار احمد وحیدی ادامه دارد.
با وجود همه نقدهایی که به تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‌های آسیا شده کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال از عملکرد وحید شمسایی راضی به نظر می رسند و این مربی به کار خود ادامه خواهد داد.
با وجود همه نقدهایی که به تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا شده کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال از عملکرد وحید شمسایی راضی به نظر می رسند و این مربی به کار خود ادامه خواهد داد.
وحید یامین پور معاون وزیر ورزش گفت: همه افراد در جهان که اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی جهانی مانند توئیتر و اینستاگرام دارند دوتابعیتی محسوب می‌شوند و حالا این حائز اهمیت است که کاربران مثلا در ایران از جمله شما دانش‌آموزان که فعالیت رسانه‌ای خود را آغاز کرده‌اید، تابعیت جمهوری اسلامی را بیشتر پذیرفته‌اید یا شبکه‌ای که شهروند مجازی آن هستید؟
وحیدی، اغتشاشات را به ضرر مردم دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و دشمن را در مذاکرات کلافه کرده است و علاوه بر تحریم های اقتصادی زیاد، همه مسایل خود را با قدرت به پیش می برد.
وحید امیری در بازگشت به تمرینات پرسپولیس مورد استقبال همه هم‌تیمی‌هایش به خصوص سروش رفیعی قرار گرفت.
وحید جلال زاده، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگوی تفصیلی با شبکه العالم پیرامون آخرین وضعیت مذاکرات وین و برجام، هدف از سفر بشار اسد به تهران، آتش سوزی هفته گذشته در پارچین، مذاکرات ایران و عربستان در بغداد و ... توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ